shot trough your heart

jaa imorrn är de skola. ;( :)

idag har jag vaknat hos jossi, varit med om en brand (nästan) brödrosten började ryka så hela köket vart fullt typ, brandlarmet gick och vi hoppade runt i cirklar i huset haha. sen har jag åkt till ikea och inhandlat skolgrejjer. som tex ; pärm, 5 anteckningsblock, kalender, pennskrin, 4 pennor och en pennvässare. jag är redo!
nyss var jag uppe och gjorde min del av pizzan, vart typ en halv decimeter tjock. den ska jag äta snart sen så ska jag till linnéa och se på film med mina bästa! :) vi ska ses nån tjej film.

igår på dan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. men på kvällen då var jag med jossi och linnéa. först så var vi här och åt tårta och jag åt middag, sen så va vi hos linnéa och åt tårta och sockerkaka och skrattade så tårarna rann. jossi kittlade mig under hakan så jag hade röda fläckar, haha. sen gick vi hem till jossi och gjorde oss "naturliga". tog bort allt smink, plattade till håret så de va jätte platt och gjorde mittbena. så serr man ju ut egentligen och jag är ganska så glad att de finns produkter som kan göra en finare. man fick sånt självförtroende så fort man gjorde sne-bena.
sen så satt vi i sängen och spelade in crackie-videosar, kröp in i lakan och pratade., vi skulle försöka vara uppe sent. så vi hade inget att göra så då satte vi mussepiggs semester, den va as kul! men linnea vart trött så hon gick och la sig i teverummet där hon skulle sova så jag och jossi låg och pratade ganska länge. sen sov viii!
imorse då vaknade man av en "m..k" haha. och sen en till å en till osv.. de vart många såna .. haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0