Stand - Jewel

ikväll har jag inte gjort någonting förutom att handlat mat/godis inför imorrn och suttit här.
jag fick nyss ett sms där de stog så här :
" Tycker du att jag ska lägga en stöt på läraren Jossan? För alltså jag är HELT seriös nu.? "
haha, så gulligt!! och de är ännu gulligare för hon är helt seriös också!
jag tycker du ska prova lägga in en stöt ;) de kan gå.
här nämner vi inga namn!! men ni kankse fattar ..

imorrn då åker vi alltså till skälsjön och har " roligt " med våran "mysiga" klass då !! :P blir jätte bra det...

snart tänkte jag krypa ner i sängen. jag vill inte göra det för de känns så hemskt att veta att nästa gång man vaknar upp så är de jätte tidigt och man e jätte trött.. de som kommer få de att gå lättare imorrn är att jag ska äta en god baguett på bussen. de kan faktiskt göra så att jag är glad imorrn när jag vaknar.

som ni kankse ser har jag designat om min blogg också. de kommer nog ske en gång per dag ungefär för de va så kul och jag blir aldrig nööjd:P fast just nu tycker jag att den är jätte söööt :D
Godnatt då:)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: linnéa

hahahahhahahahahaha :D:D:D gud vad jag älskar dej

2007-08-29 @ 07:45:50
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: linn

jag fattar.. foppa förihelvete!!! jag måste hitta en jämnårig pojke (obsevera POJKE) till dig, så dina drömmar om 40+:arna FÖRSVINNER!! HAHAHA ;D du är så go

2007-09-16 @ 10:53:03
URL: http://srofetse.blogg.se
Postat av: jossana

nu är de så att linnéa och jag tänder endast på vuxna män.. gubbar också!!..

2007-09-20 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0