by the way

jag vill veta vad ni tycker att jag ska göra med mitt hår. kommentera!!

Kommentarer
Postat av: kerstin

samma frisyr som du har. du kan dock klippa topparna lite ;) och sedan ska du färga enten bara hårbottnen i samma färg som du har. eller färga hela håret i en lite mörkare nyans eller blondera. de dumma med att blondera är att det sliter så mycket och när du redan har nästan hela håret blont är det väligt onödigt att färga de hår som redan e blont blont igen... jag tycker du ska gå till en frissa och fråga va dom tycker..

2007-12-18 @ 10:46:50
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: linus

raka av det? det som är frågan:D

2007-12-18 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0