haaj

today is sunday. och det är första gången den här söndagen inte känns som en jobbig sån. jag tror de är för att de jullov snart så vi intehar någonting jobbigt i skolan.
igår var jag på stan med mamma och kerstin. sen fikade jag med kerstin, jossi, sara  & jenny. det va så gott.
på kvällen sen åt kerstin och jag, satt vid datorn, fixade ossoch dansade jhaha. sen gick vi ut. coh däf fick vi de inte så jättekul men de döög. sen gick vi hem och sov.


every boy and girl, boy and girl, every where you turn, we're gonna show you how, how to rock the world.
de är en låt från eva & adams vinterparty. hihihihihhiihihihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihi.
jag tror att jag ska börja skriva andra saker i min blogg. lite roiligare saker. kanske ta efter folje.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sra

heej älskling:D:D

2007-12-16 @ 21:06:29
URL: http://saraholappajonsson.blogg.se
Postat av: jossna

hahaha hej :D

2007-12-16 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0