its amazing how you can speak right to my heart


fredag igen. veckan har gått väldigt fort och varit ganska lugn. ikväll har jag och jossi lagat tacos till pappa och philip. mamma är på julfest. och det blev jätte gott. coh så har vi ätit chips. men nu har hon åkt hem för hon skulle se på idol och film med sin mamma. och snart kommer nog linnéa hit. men vi har ingen aning om vad vi ska göra. båda vill ut. hoppas att det blir så.
imrorn ska jag på stan med mamma. vi ska ner till 12 så vi hinner kolla mycket. sen på kvällen ska jag ut med sara. :) blir nog kul hoppas jag. första helgen man träffar henne på väldigt länge. eller förra helgen på lördagen en stund också. men det blev inte allls länge.
min förra helg skrev jag inget om man kan sammfatta den lite nu.
hela min familj va i björnrike på läger så jag hade hela huset för mig själv hela helgen. på fredagen så var jag med linnéa och kerstin. vi va med två killar från åre också sen sov L och K här. på lördagen va jag nere och kolllade på hopptävlingarna på stan och frös ihjäl. sen gick jag hem och lagade mat. sen kom linnéa och sara, och backe, olle och sebbe. vi färgade håret på linnéa sen gick dom hem och jag fick annat besök. sen på söndagen va jag nere på julskyltningen ett tag, sen pluggade jag.
vi tar fram en ganska stor tomte varje år till första advent. och det gjorde vi i år också. men den tomten är sig inte lik. han stirrar på mig och spökar verkligen. jag vågade inte vara på övervåningen om ingen va hemma. om man slog på musik så stängdes den av när man kom ner. coh sen när man gick upp för att slå på den så slogs den på precis när man var vid tomten. och det där hände både lördag och söndag. och på fredagen så gjorde den så att en propp gick precis när vi kom hem. och sen på måndag så satt pappa coh kollade på tv. sen gick han på toalettem- och när han kom ut så frågade han vem som hade bytt kanal, för de va inte samma. men alla vi andra va på nedervåningen. så det va tomten!!! det är läskigt. har försökt pussat på han och varit snäll, men det hjälper inte. haha.
updt, soooon!!!





without saying a word you can light up the dark.

Kommentarer
Postat av: sra

"sen fick jag annat besök" haha

2007-12-16 @ 21:08:38
URL: http://saraholappajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0