mufasa

helllloo. idag hade vi ju matte proiv. jag satt 2 timmar. de va något jobbigt och kunde inte tänka efteråt. men tror jag lyckades lite iaf. kändes rätt bra efter ett tag.
efter skolan gick jag ner på stan och trffade kerstin 10 minuter. sen gick jag till ego och tärnade med jossi. de va jätte skönt. vi srpang och körde lite styrka. sen hämtade mamma oss och jag åt. satt vid datorn, åkte bil med mamma och pluggade lite. men jag fastnar mest på seterra för att försöka slå min egen tid. de är kul. men de hör ju ocså till min pluggning. men kankse bättre att göra sånt man inte kan.
nu tänkte jag lägga mig i sängen coh plugga det sista. sen ska jag sova. vill itne sova. känns som att man missar allt då. fast alla sover ju. imorrn ä rde skola igen. jag tkr de är jätte jobbigt.
oj, de blev ganska mkt " plugga " i det här inlägget.
jag har ont i halsen. kanske blir sjuuuuk??
pusshejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

hih miss y

2007-12-11 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0