nu är jag tröttttt

jag ska snart sova. men vill inte sova. 
ikväll va jag ut och åt med mamma på biteline, sen köpte vi godis och kröp ner i soffan med varsitt täcke och kuddar och såg på two weeks notice. den är så bra.
lucia vakan är inte ens värd att nämna här tycker jag. ångrar att jag gick på den. men lucia på skolan dagen efter va rätt kul. sen gick jag hem coh sov vid 11 och sov till halv 6. de va väldigt skönt och behövligt.
och idag blev jag inte så glad.. fick tillbaks mitt matte prov. jag satt liksom med det i 2 timmar och dom andra i 1 timme också fick jag bara G. ocoh klarade inte ens alla G upgifter.. men jag klarade några VG. däför blev de G. jag som villle behålla mitt VG i matte. hoppas jenny förstår att jag kan mer. hehe.
imrorn måste jag verkligen ner på stan och kolla på julklappar till mig själv. jag har inte önskat mig någonting nästan :o. bara en pussmuns telefon och en parfym. men jag vill ha massvis med kläder. de måste jag hitta imorrn. de brukar ju inte vara så svårt men nu när jag vill hitta, hittar jag ingenting. sen på kvällen hoppas jag blir en rolig kväll med mina bästaa. brukar bli bra.
nu tänkte jag sova. gooooodnatttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0