nu ett inlägg med mysiga bilder



för mer bilder  http://j0sssan.bilddagboken.se/ :)

ska skriva några rader här också.
min planering för kvällen blev lite ändrad. istället för att färga håret så åkte jag och tränade med jossi.
jag fick itne färga för mamma för hon tror att jag ska tappa mitt hår då. men jag färragde det sist i sommras så de är nog ingen fara. men jag ska istället färga hos frisören i veckan. men vet inte hur än. antingen ska jag färga blondare, så det blir lite gult/mer levande, eller så ska jag göra lite ljusa slingor och några ljus bruna, eller så ska jag färga det helt brunt. men det kommer jag aldrig våga. skulle vilja ha svar om vad ni tkr påå kommentarer.
jag har laddat hem den nya american pie-beta house så efter duschen ska jag lägga mig i sängen och kolla på den.
nu ska jag duscha, men innan vill jag bara skriva : hej krillish:D. haha!!

Kommentarer
Postat av: sra

SÖÖÖTISAR

2007-12-16 @ 21:06:51
URL: http://saraholappajonsson.blogg.se
Postat av: Linus

färga det inte brunt, du passar som blond

2007-12-16 @ 22:05:44
Postat av: linnéa

nooooope, brunett!

2007-12-17 @ 08:30:19
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: jossan

vill ha mer förslag!!!

2007-12-17 @ 19:31:28
Postat av: Anonym

blondblondblond, du ser ju hur det gick för mig? tappade hår, hade det orange, slitet somdan, det tog nästan ett år för mig att få det tillbaka! nu är jag lycklig att jag ens har nåt hår på skallen kvar :D hiho!

2007-12-17 @ 23:01:53
Postat av: nattis

....det var ja som skrev

2007-12-17 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0