nu har jag nästan ....

.... så tråkigt som man bara kan ha. jag ser egentligne på en film men jag är ingen riktig tv tittare så jag orkar inte se mer fast jag älskar den filmen. för er intresserade är det " love actually " jag pratar om. Hugh Grant är ju så snygg.
idag har jag varit i backen och sålt hamburgare. vi va väldigt effektiva. sen satt vi mest bara och åt hela tiden, hela dan.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. kanske till linnéa och se på OC. det vore skönt. annars får jag kanske besök.det är nog också trevlig.
och imorrn är de nyår och de är egentligen tänkt att jag skulle till alfta med min familj....men idag blev de ändrade planer för jag protesterade. så nu ser det ut som att jag får stanna hemma. då ska jag iaf äta middag hos lindada med linnéa, kerstin och linda. mer vet jag inte. helst vill jag till vemdalen då. men de är för sent.
men dit ska jag och kerstin åka snart. vi åker antingen på onsdag kväll eller torsdag morgon. när alla har åkt hem efter  nyår.. men vi kommer nog få roligt ändå:)
jag vill inte sluta skriva för jag har så otroligt tråkigt och känner mig förvirrad och stressad över kvällen. jag ska iaf klistra på mina naglar som jag tappade idag. dom är jättefina. och en till sak. jag känner mig så ful just nu också.. det är jobbigt. jag hatar när jag inte trivs med mig själv-. och det brukar hända ganska ofta. tex. när jag ska på stan. jag fixar mig innan. och det tar jätte lång tid. jämt!! sen när jag kommer ner på stan måste jag ändå ändra min frisyr. det håller sig aldrig en dag fint. jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår för just nu är det inte alls bra! jag måste färga utväxten. och de säger jag varje dag att jag ska göra men det blir aldrig för jag glömmer alltid bort det. och jag vill inte bara färga utväxten för jag hatar min färg på resten av håret. det är inte blondt längre. de är grått/ grönt/ blondt, alltså väldigt tråkig och ful färg. jag tcyker det är så fint med brunt hår. mörk brunt vill jag helst ha. men det skulle inte kännas som jag. jag vill inte göra om mig så mkt. jag tror jag måste färga hela håret blondare. men då kommer jag fortsätta ha problem med min utväxt forever tills jag färgar håret mörkare... 
de där var verkligen onödig text.... men tog upp lite tid av mitt liv iaf.
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 


Kommentarer
Postat av: kerstin

saknar dig,

2007-12-31 @ 00:25:57
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0