will you ever fall in love

nananananannananan wwwhooo. nannannanana weoohhoo.

idag har varit en konstig dag. önskar att jag inte gick upp ur sängen imorse. vore nog bättre så. men det är väl som jag tror att allt har en mening. allt som händer är meningen att det ska hända. men sen är ju itne det bara för att det ska bli bra saker i slutändan. det är ju många gånger det inte blir som man vill. men det är ändå meningen. det är ödet liksom.. så tänker jag när jag tycker saker är jobbigt.
kerstin tycker att jag låter som een präst när jag säger nåt sånt. hehe
jag vet inte om det är nån idé att jag gör nåt ikväll. inte om kvällen följer dagens fotspår iaf. men jag är på väg åt fel håll nu ändå. det är nära. försöker hålla mig. men tror inte jag klarar pressen. ena mitt hjärta vill åt andra hållet och de andra åt de andra. vad ska min själ välja?? egentligen vill nog båda hjärtdelarna åt samma håll. bara att en är lite fegare. men, man lever ju bara en gång. jag tror jag gör så nu.
hahahahhahahhhahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahhaha

Kommentarer
Postat av: linnéa

öhhh, haha ditt hjärta vill åt två vägar, den ena sidan vill skriva till . och den andra vill låta bli?

2007-12-17 @ 21:09:04
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: meeeee

hahahahahah

2007-12-17 @ 21:14:17
Postat av: kerstin

hahha:D ojdå:D

2007-12-17 @ 22:41:41
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0