sockervadd.

Hellu där!
Just nu sitter jag vid min lillebrors dator för att göra han sällskap när han sover. han är ju inte till så bra sällskap för han sover ju men de va rätt mysigt att sitta här och de känns bättre för han så de är ju såklart att jag ställer upp eftersom att jag är den "bästa syrran" som han brukar säga. och han är bästa lillebror som finns han med. Såklart!
Idag  gick jag upp tidigt för att åka med pappa och philip till tranviken. pappa vill att jag följer med han ibland när han har semester så de ska kännas som gamla tider för han tycker att jag är för liten för att inte vara med han så då är jag med han. och som gamla tider så åkte vi förbi statoil och köpte mackor/sallader som mat! de är gottttttt.
jag tog med mig jossi också. inte för att jag va så mycket med han för vi la oss på andra sidan stranden av någon anledning. vet inte vilken men någon lär de ju ha vare.
på en gång när vi kiom dit så å vi upp våran matsäck så då va den slut. och då hade vi inget att äta så efter lite pressande i solen gick vi och köpte oss en glass och satte oss i skuggan sen fixade vi oss och tog bussen intill stan. där hittade vi 2 par skor som jag la undan eftersom att jag hade glömt mitt kort hemma och alla pengar förutom en hundralappoch ett present kort. så jag kunde iaf köpa 2 par solglasögon! jag som trodde att jag inte passade i några också helt plötsligt så hittar jag två stycken. de va ju bra! sen gick vi hem till henne i hettan men som tur va kom pappa och hämtade mig där för jag skulle äta middag ( spaghetti & köttförssås). sen kom jossi till mig och vi fixade oss gick och träffade thomas i parken sen satte vi oss där och hade lite picknick innan vi gick ner på stan. eller åkte bil eftersom att mamma var så snäll och skjutsade ner oss. där så va de inte så kul. hände en liten mindre kul grejj! men vi har alltid kul ändå! det va ju ganska mkt folk att kolla på iaf. en ville till och med ta kort på oss så vi ställde os sbredvid han och tog fram vårat finaste smile! haha.. han va en lastbilschaufför som skulle söderut.
en sak som jag inte tycker om det är bajjamajjorna som är nere på stan nu. usch, en sån tänker nog inte jag gå in i mer förutom ikväll då. och om jag känner mig rätt kommer de bli imorrn och på torsdag också för jag måste typ kissa jämt och man vill inte sätta sig ute bland alla. fast iofs så går det och det händer väldigt ofta.
jag vill skriva mer men kan nog inte de nu för jag måste sova.
jag ska ställa kl på 10 och då ska jag och philip springa runt sidsjön! han skulle ta 2 varv men jag tar nog bara ett.. jag lär inte orka mer! sen ska jag duscha, gå ner på stan med jossi! vi ska köpa skorna och shoppa kläder till mig till kvällen. sen kl 1 ska vi på hårbehandling på waterbellis. sen halv 3 ska jag till tandläkaren! jag vill inte ha hål och inte snea tänder. sen ska jag äta å sen till henne sen blir de efterlängtade GATUFESTEN:D

jag saknar Kerstin jag saknar Linnéa jag saknar Sara! Men sara och linnéa får jag träffa imorrn men inte Kerstin :(
nu ska jag iaf sova! sovgott! de ska jag göra.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

just de : jag köpte en stor rosa sockervadd på stan idag. tänkte att de va kul att veta! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

är de varmt i vattnet ´på tranviken nu?

2007-07-04 @ 20:20:29
Postat av: svar!

jag badade inte! så jag vet inte :)

2007-07-05 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0