första dagen på sommarlovet

börjar med att jag sover till kl kvart över 2, har jätte ont i huvet och ögonlocken, utan någon anledning. för jag tog det ju jätte lugnt igår kväll. var hemma hos sara på alnö och åt tårta, såg på OC och pratade, sen åkte jag hem med moppen halv 10 för att jag va så trött och då satte jag mig vid datorn. jag mår iaf väldigt konstigt. har hosta också:( jag vill inte bli sjuk på en gång . jag är alltid sjuk. fast nu va de ett tag sen iförsej., men sjuk ska man ju bara vara när de är skola och jobbiga regniga dagar.
idag hade jajg tänkt att gå ner på stan eller gå och bada, men jag tror faktikst inte att jag orkar. ska nog kanske gå ut och gå, eller så tar jag mig ner på stan ändå=P
sen ikväll vill jag ha kul, men de lär jag inte heller orka. vilken jobbig dag :(
fast nu har jag lite småkul faktiskt.. pratar med linnéa i telefon och lyssnar på ISMEN; DR MAJK!! och vi har bestämt oss för att bli som Kjell Bergqvist, så nu får ni passa er!! och jag menar allvar dittt jävla ny duschade pissluder! dra åt helvete med din jävla kötttransport, rulla iväg!! JÄVLA BALBINOGORMÉ.

love from jossan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0