hallontårta.

min dag har gått alldeles enligt schema. vad stolt jag känner mig !! ikväll har jag då alltså varit och storhandlat med mamma, sen åkte vi hem och jag började med tårtan som jag blev klar med nu ;O tog hela kvällen. sen har jag hunnit städa mitt rum också. jag är ju så duktig och söt:D ihihih.
mamma tjatar på att jag ska gå och lägga mig nu för jag måste upp kl halv 11 för dom kmr typ mellan 12-1 :P så jag måste hinna ta mig en härlig dusch och om jag hinner och har tur så kankse jag ska få äran att klippa min lillebrors hår. det blir ju ett adventure, riktigt häfigt liksom.
min tårta vart iaf väldiiigt festlig. men receptet det ger jag inte ut! får bara hoppas att våra gäster tycker om hallon!
och framförallt min tårta. fast om man ska kunna tycka om den så måste man nog älska hallon.
jag hann inte ta en bild på den gula bilen men kankse hinner göra det innan jag åker på söndag. så förmodligen är det här mitt sista, näst sista eller tredje sista blogg inlägg. kankse hinner blogga lite imorrn bitti och berätta om nattens ögonblick eller så hinner jag blogga på söndag efter dom åkt och innan jag åker. ska försöka med det. för jag måste ju ge ut mitt mobil nummer så någon ringer mig och så måste jag skriva mormors adress om någon vill skicka kort eller så. och om de nu skulle vara så att någon skulle vilja faxa något så säg till så ska jag försöka leta fram fax adressen ..;P 
Jag får väl höra av mig till folk om ingen hör av sig till mig då.. och jag kankse till och med kan få en stund framför datorn hemma hos min kusin. jag hoppas verkligen att vi ska åka till han någon dag för jag har fått reda på att lillaZeb och hans mamma bor hemma hos han och Maria nu för att hon och hennes man har skjilt sig ;P ;( tråkigt för dom men bra för oss. om man nu får säga så?!?!?!
jag måste också tillägga att om någon har ont om musik eller inte vet någon mer bra låt, så fråga mig. jag har otroligt bra stajl. jag lovar er. 
 
nu ska iaf lilla söta jag gå och borsta mina små gaddar och tvätta mitt ansikte. och gå på toaletten, såklart!!
om ni har tur hör ni av mig imorrnbitti annars blire som sagt på söndag! :)
Good natt på er (a)<3

Kommentarer
Postat av: Dennis

Lugnt du kan få låna datorn lite allt för min kusse :p

2007-06-22 @ 17:12:32
URL: http://dennisjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0