kerstin

min kväll vart bra ändå, jag ska sova hos kerstin , som har kommit hem nu. (:  hon hade köpt dom chipsen som vi älskar med en dipp till, lillan<3
vi ska sepå film och mysa antar jag. man kan inte göra så mkt mer med det dåliga vädret.

haha idag har jag inte gjort nånting alls. suttit här och suttiht här,nej just de jag ha r suttit i soffan också :D såå kul.
men det är nog bäst att jag tar en snabb dusch så jag inte är allt för ofresch. sen ska jag packa, hyra film och åka till my kerst. goodbye lover.

en bild på gullan.                     vi för 2 sommrar sen:D
                    


Kommentarer
Postat av: kerstin

naaaaw älskling. du är såå underbar!! haha världs klass på den dära bilden altså. den Oldiii ;) hihihi ÄLskar dig så mycket Josefine!!

2007-06-16 @ 12:53:41
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0