sommmmmmmar ;D

jag kan inte fatta att de är sommarlov nu .. känns liksom som att det inte skulle ha blivit riktigt än för sommaren kommer gå så fort . det är roligare att känna pirret i magen och veta att de snart är sommarlov och längta riktigt mycket. men så va de inte i år. konstigt . .
aja på skolavlutnings kvällen så var jag först hos angelica sen nere vid ån och hamnen. jag hade det riktigt bra :D det var en roilig kväll.
på lördag dag så gjorde jag ingenting alls. satt vid datorn och planerade lite inför kvällen, som kankse inte vart sååå lyckad då. lite kul hade jag förstås men man önskar ändå att den va ogjord.
jag drar inga detaljer men kan säga att min mamma å pappa har fått städa hela huset hela morgonen och mamma håller fortfarande på och det har itne gått bort. och så kan jag säga att ramlade med en moppe och grinade och såg ut som ett miffo.
haha.
linnéa va så sööt igår:D hahaa. ni skulle sett henne. och jossi sen med hennes "pojkfester" hahaha. de va nog lite kul igår ändå:D

iaaf, idag så fylllllllllller sara år:D så mycket grattis till dig älskling. jag ska göra mej klar sen gå på stan med jossi linnnea å fredde å köpa presnter till sara, sen ska vi åka ut till alnö till henne :) kerstin kommer hem ikväll också:D hon har variut i östersund och tävlat. hon åker alltid bort :(:( så hon kommer också till sara.

det är ju så mysigt väder nu också. och även om de inte känns som sommar så ska min sommar bli bra. de har jag bestämt och den blir ju som man gör den till. så nu ska jag göra den bra.

åh, idag så åkte nathalie och angelica till grekland, så lyckos dom !! jag villockså. =)

nu ska jag gå och duscha så jag kommer ner på stan idag =)
love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0