hey sexy

det har gått många dagar sen jag skrev sist och det har väl hänt en del också. jag berättar ingenting.
åkte moppe med kersstin efterskolan idag. vi åkte till ett hemligt ställe.  var där igår kväll också. fast med jossi. har varit där hela veckan kan man nästan säga. och det var inte sista gången kan jag lova.
jag lämnade kerstin på drakstaden för att hennes martin har åkt från uppsala för att besöka henne :) så kuuuul. så i helgen kan jag inte träffa kerstin någonting. kännnns jättttte ledsamt :'( men hon har säkert jätte kul & det är huvudsaken.
nu ikväll så ska jag ut till alnö. ska träffa sara och linnéa. har intr träffat sara på hur länge som helst. fattar inte hur det har kunnat blivit så dumt :( kanske börjar en ny tidnu! sommareeen. .
jag måste skynda mej nu om jag ska hinna ner till linnéa sen till bussen.

det blir en rolig kväll imorrn kväll & ikväll hoppas jag . (:  
pusssshejdååå

Kommentarer
Postat av: kerstin

jag har saknat dig i helgen josefine. vi ses på tisdag!! <3 hjärtat

2007-05-13 @ 21:29:51
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se
Postat av: Dennis Jernberg

Jahaja o va e de fö ställe då??????????? nu undrar man här.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm????????

2007-05-15 @ 22:18:29
URL: http://dennisjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0