mi estrella!

det vart inget franska prov idag. jag fick göra de nästa vecka när jag ville ;D fast tror jag ska göra det så tidigt som möjligt så man har det över. det är ju rätt så sköönt.
det vart stan idag efter skolan. med linnéa. jag köpte det jag skulle, men hittade inga skor och ingen jacka. eller jo en som jag kanske vill ha. det  är en på MQ. den va najjs.
jag tänkte färga håret mörkt ikväll. kastanj brunt tyyp:P men på sax & kam sa dom att jag inte kunde göra det själv för att det inte skulle bli som jag ville då. och det var ingen ide att jag färgade där heller nu innan sommaren.  för jag vill ha blont i sommar och då skule de slita jätte mycket på håret om jag först färgade sedan blekte.
men till hösten, då blir jag brunettt iaf. det står jag fast vid.
jaghar kommit på att om jag färgar de brunt så kommer jag se ut som min mamma. haha. och de vore kul om vi blev mer lika:D
ska inte skriva mer nu, skriver mer sen!
jag och linnéa ska åka moppe till " det hemliga stället ", fast först ska vi köpa fika :D


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! seya.

Kommentarer
Postat av: kerstin

hihi. snart kommer vi att bli upptæckta på de "hemliga stællet", vi e typ dær hela tin =)
me Like !

2007-05-18 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0