åhhhhhhhhhhhhh

jag saknar venezuela. där va allt bara roligt och underbart.
back to reality.
idag svarade äntligen Eli. de kändes så braa. vi hann inte prata länge  och jag hörde nästan ingenitng, men fick i alla fall höra hans fina röst:) jag saknar han så mycket. det här va nog min dag, fölr jag fick ett mejl av chuy också. därstog de att han ville komma till sverige:) nu känns de mycket bättre.
efter skolan gick jag och jossi ner på stan och möttte kerstin. träffade nathalie och angelica också :) sen gick vi och kollade på jacka till mig. tror jag vet vilken jag ska köpa nu. sen gick jag och kerstin till ego och tränade. eller tränade va nog fel ord här. för jag kan inte säga att jag tränade. hehe. men kerstin tränade lite iaf:D
sen tog hoon och jag bussen hem till henne. där åt vi jätte god pasta med kyckling. sen satt vi vid datorn, dansade, tog fula kort och åt glass. jag hade inte varit hos kerstin sen i sommras:O sånt måste ändras!!!
sen nu ikväll har jag bara suttit här. all night long. känns inte som att jag borde gå och lägga mig ikväll. vet inte varför men. hehe.
inatt drömde jag en dröm som jag ville skulle vara sann. åh, jag hatar att drömma sånt. :( de känndes så verkligt och jag sov knappt. va en blandning mellan drömmar och drömmandedrömmar..:(
hoppas att den här natten blir mer deprimerande så man vaknar upp och inser att man har de bättre.
nu ska jag gå... puss:D

Kommentarer
Postat av: kerstin

åh:)

2007-11-20 @ 18:12:27
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0