hmmmmmmmm

idag är de söndag och jag hatar söndagar. idag är jag deprimerad. hade längtat till helgen och hade värsta förväntningarna också blir det såhär. eller fredags var mysig som jag trodde. men pengarna..
igår var de roligt från början men sen blev de bara tråkigt, jobbigt och katastrof. men träffade ju några trevliga peoples iaf :) tror att jag ska börja sitta hemma varje helg. då blir de ju iaf som man har planerat också kan de bara bli bättre.
nu är de ju skola igen.. :( bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.
fast kom på att de är tjejmässan imorrn. kanske inte blir så jobbigt ändå.
nu kom pappa och philip hem från björnrike så nu ska vi äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0