let me show you the shape of my heart

de är en annan backstreet boys låt som jag älskar. har blivit ett backstreetboys fan nu.
idag har varit en vanlig dag som alla andra dagar. den började med att jag gick till skolan ( utan linnéa som tog sovmorgon ). jag valde hala skor, så på vägen halkade jag 3 gånger. inte så sköönt. sen franska, vollybollträning och sen den efterlängtade lunchen som inte visade sig vara god alls. bara pastasalladen. efter de hade vi gymnasiebesöksinformation med catharina. sen skulle vi i franskan på bio. den bion va inte bra. bara äcklig och ful. den va 2 timmar och 20 min. så vi fick sluta kl 4 ....  då vandrade jag och jossi ner till stan i snön. vi hann bara gå på gina tricot och jag hann köpa mig en rosa tunika för 49 kr. de va inte dåligt. sen åkte hon hem och jag gick till ego. och där återfann jag min mobil i receptionen:D man känner sig så vilsen och tom utan sin mobil. datorn och mobilen är livet.
jag tränade en timme ungefär sen kom mamma och hämtade mig, så åkte jag hem och åt. sen satte jag mig här och läste massa bloggar, duschade och nu sitter jag här igen. men måste snart dra mig härifrån för jag ska plugga litegranna. de är viktigt!!
sen ska jag väl kanske försöka se en film ( igen ). de är jättemysigt. eller så ska jag nog försöka leta lreda på min VHS med massa gamla kareoke inspelningar. den är alltid kul att kolla på. speciellt om de var ett tag sen.
jag måste skriva ut mina känslor här nu lite. dom består mest av saknad. jag saknar ER!!!!! jag saknar stället och jag saknar allt. känns så tomt. fast det här är ju verkligheten och mitt liv så jag ska väl klara av iaf 3-4 år till här. sen får jag göra det jag själv vill.
jag saknar alltså er jättemycket. I want you to know.
i fredags blev jag väldigt glad iaf. och de är pga av den ena jag saknar.
bäst jag pluggar lite nu. skriver mer seeen. hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0