for the old times

då är snart en till helg slut då. bara några få timmar kvar. eller ungefär 10 timmar.
i fredags så var ju jag och mamma ute och åt sen gick vi på bio, vi såg " berätta inte för någon ", den va bra och äcklig. iaf en tjej! den va inte som andra filmer om man säger så. man fick tänka väldigt mycket.
i lördags så sov jag till 8 min över 12. när jag precis hade klivit upp ringde Anna ( Zebs mamma ) och sa att dom va i sundsvall:D:D gisssa hur glad jag vart då. och här kommer något som förvånar vissa. jag klädde på mig och sminkade mig på 10 min!!!!! sen kom Zeb och Anna och hennes kompis åkte på IKEA. Zeb är ju 1 år och 9 månader nu så jag trodde han skulle vara stor och inte lika gosig. men han va jätteliten och jätte gosig. den sötaste som finns. sen kom mormor och maria. då gick vi på stan. sen hem och hann vara här ett tag sen kom Anna och min Zeb åkte hem :(:(:(  på kvällen åkte jag mamma, mormor och maria ut och åt på sjuk kryddor. det va jättegott och jag stank vitlök. sen åkte jag hem till linnéa. och dit kom kerstin och hennes kompis lisa. så vi gick ner på stan för att hitta kärleken. om vi hittade den vet jag inte. men tror inte det. vi hittade en massaa andra och ett nyt ställe som hette pipeline. de va kul där. linnéa kan faktikst ha hittat sin kärlek där.  hon såg iaf sin riktiga kärlek inne på first hotel, men de är inte han jag menar nu. så, såklart så spejjade vi utanför first hotel ganska mkt, haha!!
idag så har jag bara hunnit vaknat och bakat en kladdkaka och ätit smet. om 20 min ska jag och linnéa träna och sola på ego. sen ska jag plugga matte för vi har prov imorrn. också ska jag läsa ut min bok och skriva en bokrecension och sen ska jag skriva lite om Franz Joseph Haydn som jag ska hålla en lång redovisning alldeles ensam om på onsdag. också ska jag försöka börja på min novell. nu har jag mkt i skolan. fast de har jag inte fattat än.
också vill jag hinna med en promenad med en viss person ikväll. men så lär det inte bli. för ingenting blir som jag vill att det ska bli.. oftast iaf.

nu ska jag gå upp till dom övriga i huset.
snart kommer pappa och philip hem också. har saknat dom lite. men de är så skönt att vara ensam med mamma.
men många såna helger blir de i vinter, så de här är inte direkt den första och sista.

det är bara 12 dagar ( om man räknar med idag ) tills mamma och jag åker. jag längtar:D:D:D
hejdå:D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart ska du och din mamma? *nyfiken

2007-10-14 @ 20:37:33
Postat av: linnéa

men hahahahha han jag träffade på pipeline var inte min kärlek tror jag:P

2007-10-15 @ 08:39:57
URL: http://www.lforsberg.blogg.se
Postat av: jossan

vi ska till Venezuela =)

2007-10-15 @ 16:20:55
Postat av: Lisa

Nice, vad gör man där? :)

2007-10-15 @ 18:03:19
Postat av: jossan

hehe, solar ocho badar?? de är semester. och de ligger i västindien!:p

2007-10-16 @ 17:55:09
Postat av: kussen

hahahaha gor inlagg fran min nya ipod touch
Mohaha:)

2007-10-17 @ 07:22:25
Postat av: din kuse

har du en sån nu:D;D ?? sån som du alltid kollade på om de hade kommit nån ny information??

2007-10-17 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0