Its dark and cold toonight

I'm walking all alone!!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det hände inget speciellt. Jag blev intryckt i hörn och lite halvt mobbad som vanligt, men jag börjar vänja mig nu. haha. Sen efter skolan va de tänkt att jag sara och kerstin skulle på ego sen på biteline. men så blev det inte. så ist för tyå tredje dagen eller fjärde dagen i rad satte sig jag och linnéa på charm och jag drack en varm choklad med grädde. det är min nya favorit. jag blir beroende. Så vi satt där ett tag, sen gick vi den vanliga rundan bort till kicks mm. Sen gick vi hem till linnéa för hon har ju flyttat. det är jätte mysigt där nu:) jag vill vara den första som sover där. där fick jag en coccosboll och vi kollade på TV och stat vid datorn. Sen vandrade jag hem, fast mamma plockade upp mig på ICA, där backarna började. Jag åt middag, sen så satte jag mig här och pluggade. Jag har hunnit med labbrapporetn och lite av bokrecensionen. Men ett bildspel till musiken imorrn fattade jag mig inte på hur man gjorde. så jag får sitta och läsa upp allt istället. jag blev klar med min novell igår också. om jag inte får VG på den är de fel på Björn och inte på min novell. Den är värd ett VG. Nu ska jag träna lite till SO provet som jag har på torsdag. det är typ de största provet i nian tror jag och jag har tappat bort min bok... sen kl 8 ska jag vara klar, för då tänker jag åka och träna på ego. vart så sugen på de nu. och idag fick jag också ett sug. de va jobbigt.. nu säger jag inget mer!!
Nu är det ju bara två dagar kvar till jag åker. jag längtar.
hihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0