pink is life

nu har jag varit sjuk nästan hela praon.. de är bara imorrn kvar och jag kommer nog inte kunna gå.. jag blir bara sjukare och sjukare =P
jag kankse har något allvarligt fel.. enligt linnéa lider jag av räksyndromen..
idag så klev jag upp kl 8 och duschade för jag trodde att jag va frisk, men de va jag inte. så jag blåste håret, åt frukost och la mig igen. men jag kunde inte sova för min näsa bara rann och va igen täppt så då gick jag upp och satte mig vid tvn..
så har min vecka varit i princip varje dag.. imorrn med antar jag..
finns inte så mkt att skriva om för ingenting verkar hända i mitt liv nu.

en sak som jag längtar till, väldigt mkt!! de är höstlovet. då är pappa och philip i österrike och mamma och jag ska åka till venezuela i västindien. såå braa.

jag ska göra om mitt rum lite.. jag ska köpa en rosa stor matta också ska jag ta bort den lilla tvn eftersom att alla kanaler visar myrornas krig där. så ist ska jag köpa en stor spegel och ha i hörnet sen ska jag ha mitt smink på tv-bordet..  också ska jag sättta upp en Chad Michael Murray affisch ovanför min säng.. de blir gulligt..


jag har fått en ny förebild/idol.. hon heter  "Hayden Leslie Panettiere", hon är med i bring it on. all or nothing som är min älsklingsfilm. som henne vill jag se ut och vara..
sen har jag hittat min nya bästa låt och grupp.. SUGABABES-about you now!! den har jag lyssnat på hela dagen..
2 andra som är mina idoler är såklart (L)barbie&paris hilton(L)!!


jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag vaknar upp frisk för annars kommer linnéa hata mig resten av livet.. också kommer jag missa hela helgen också får jag inget praobetyg och kan inte skriva prao-upg..
jag kan ju iaf se nästa avsnitt på skilda världar.. de är de enda possitiva om dagarna. fast både igår och iförrgår va de fotboll isttälllet .....!!!!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*****************************

- and I know how I feel about you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0