pussssssssss på deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag är sjuk idag igen. fast jag mår bättre men jag får inte gå ut ikväll, så de blir en hemma kväll med familjen, en bra film och chiiiiiips!!
mamma väckte mig inte ens i morse för hon visste att jag va sjuk så jag ställde kl på 11 för jag kan ju inte missa skilda världar halv 12.. men sen när man kommer upp är de ju fotbolllsVM ist !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu hatar jag fotboll, spec damfotbolll...
jag ska försöka hitta dom där avsnitttten!! jag måste see.
jag lyssnar såklart på min älsklingslåt och pratar med min bästa kusin dennis på msn och vi planerar att han och jennifer ska komma upp till oss nästa helg ... de vore as kuuul.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS***************************************



 

Kommentarer
Postat av: Dennis Jernberg

SÅ jag är din bästa kusin? WEEEEEEEEE TACK! :D

2007-09-15 @ 13:26:18
URL: http://dennisjernberg.blogg.se
Postat av: jag

inte när du skriver fjortiiis :(:(

2007-09-16 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0