tillbaks på ruta ett

då va de tisdag igen då. och skola! dagen började kvart över 8 med moppetur till linnéa sen till skolan med henne därbak. sen hade vi franska, men då va jag sjuk så jag satt och va helt borta. sen hade vi idrott och då va jag också sjuk och linnéa med, så vi gick hem till henne och stekte nudlar med massa soja och tonfisk:D as gotttttttt. sen gick vi till skolan och åt igen med jossi. då åt vi ris och kycling klubba. de va också gott. men mitt i när man sitter å äter så springer dom iväg haha. så då va de bara att  lämna maten och följa efter.
haha efter vårat "uppdrag" så gick vi och åt igen. tredje gången f ör min del..
sen hade vi svenska med söta björn:D jag älskar svenska lektionerna nu. då fick vi tillbaks våran lägerinsändare sen läste vi en novell. den va dålig.
på arbetspasset så lånade jag enn bok, sen jobbade jag med att översätta en fransk låt som heter voyage voyage och är jättebra!! Celine Dion sjunger. och om ni ska lyssna så lyssna på techno verisonen.
sen gick vi ut och skulle åka hem med min moppe men då hade jag blivit instängd av 3 moppar för dom tyckte att jag parkerade så dåligt :( .. så då fick vi lyfta ut den och dom satt bara och skrattade.. haha. de va lite kul . och jag tänker parkera så imorrn med!! om jag nu åker moppe..
vi åkte hem till mig och åt 18 bullar. eller rättare sagt linnéa och jossi åt 18 bullar och jag åt glass!! sen ringde jag dennis, och han kommer i helgen:D och sen ringde faster marie så vi bestämde att vi ska åka till henne nån helg framöver..
sen nu ikväll har jag gjort min kemi läxa och börjat på min praoupg.. också har jag lyssnat på en ny låt som nog är delad första plats med sugababes. den heter Sonny J-can't stop moving. men den e bättre om man ser musikvideon inte bara hör låten. så kolla youtube!!
nu ska jag sova för mamma väcker mig halv 7 imorrn :( då ska jag upp..
men har ju iaf musik MED HEIDI första timmen så de är bra:D:D hon spelar bra låtar, om hon är på humör.. hoppas hon är det imorrn!!!
godnattttttttt!!! kolla: http://j0sssan.bilddagboken.se !!!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS***************************


Kommentarer
Postat av: josefin

menvafan! det enda bra med musiken var när vi dansade på borden inte nåt nån herpesbusblåsa!:P

2007-09-20 @ 21:52:22
Postat av: jossan

hahah

2007-09-21 @ 18:50:27
Postat av: .

Det är väl ändå Kate Ryan som sjunger Voyage Voyage?!

2007-09-25 @ 17:44:23
Postat av: Anonym

våran franska lärare sa att de va celino dion, men jag vet inte..

2007-09-25 @ 17:53:42
Postat av: linnéa

vad sägs som att det vinns två versioner?

2007-10-01 @ 16:46:36
URL: http://www.lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0