åre

I'm back och denna gång med ett bra humör!
nu är det nbara idag och halva imorrn kvar tills åre =D fast man kan inte säga halva. för ingen fattar hur mycket jag har att göra ikväll.
jag ska:
* plugga inför nationella matte provet
* skriva om min engelska uppsats så den blir rätt gjord
* förbereda en 3 minuters presentation om raëlska sekten
* sist men INTE minst ska jag skriva en hel fördjupning om Buddhismen

fast innan allt det där ska jag hinna ner på stan ocskå. nej, det låter inte troligt..
jag har inte skrivit nåt om mmin helg än. men den har varit kul. har umgåts med mina favoriter. och har hunnits med lite av varje om man säger så.
det är ju så underbart väder nu förtiden. så har suttit på stan och solat två dagar i rad. och idag blir den tredje.
nu har jag snart svenska prov och jag kan inte. jag måste gå
lägger upp bilder ikväll
hejdå¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0