freaky friday

nu är det fredag igen. :D de känns ju underbart. idag har jag mitt natioenella muntliga engelska prov. jag är nervös.
sen ska jag ner på stan och fika. vi ska planera våran helg. jag tror att den kommer bli bra.

dagens låt: jag har inte lyssnat på nån låt än
dagens frisyr: utsläppt med rosa diadem
dagens smink: foundation, ögonskugga, ögonbrynspenna, rouge och mascara
dagens klädsel: strumpbyxor, kjol, linne, sjal, skinnjacka, ballerina-skor
dagens händelse: tagit mig till skolan?
dagens planer: skolan, stan sen myskväll blire nog
dagens vill ha: lördag
dagens saknad: bebisar
dagens tråkigaste: nationellaprov
dagens mat: hårdbrömacka med räkost på
dagens kärlek: hm, ja,
dagens mående: ont i huvet, men annars är de bra
dagens köp: blir nog fika + kanske kläder

imorrn får jag en ny kamera:D lagomt till kvällen och till åre!

nu ska jag gå och måla klart min lilla gris, byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0