I wish we didn't have to.. : /

nu börjar torsdagen närma sig sitt slut och fredagen går mot ingång.. ganska kort och skön skoldag imorgon. på kvällen ska jag först äta middag här med jossi, linnéa, sara, kerstin, nathalie och angelica, sen ska vi ut på party hade vi tänkt :) ska bli kul:D
hahah för ett tag sen kom philip in i mitt rum och då blev jag lite sur och sa : men gå, gris!!! mamma började as garva och efter ett tag kom philip in krypandes och nöffade. haha jag kunde inte låtsas vara sur längre.
nu ska jag för en gångs skull sätta mig ner och läsa SO. sen ska jag försöka lägga mig i vettig tid och sova och invänta morgondagen.

Maybe I'm A Girl And Maybe I'm A Lonely Girl
Who's In The Middle Of Something
That She Doesn't Really Understand


Kommentarer
Postat av: sara

hahaaha!

2008-04-10 @ 22:49:25
URL: http://saraholappajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0