sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, AHA

valde att sitta vid philips dator ikväll så jag kunde ladda hem lite låtar. men hittade inte så många brao. han är ju bortrest och jag saknar honom fakatiskt. pappa med för den delen! men så otroligt sklnt när de bara är jag och mamma hemma. vi kan göra vad vi vill och jag kan spela hur högt jag själv vill. vi får till och med beträda tvn och se på tv. nice!

idag slutade vi kvart i 12, sköönt. så då gick jag jossi och linnéa ner på stan. sen tränade jag och jossi.
och jag kom på nu att jag har franska prov imorrn, :o har skjutit på det i mer än tre veckor, så kanske dags att göra det imorrn??!! är ju bara så svårt. man fattar absolutly ingenting och jag vill inte ha omprov, för då måste jag ju plugga ännnu en gång.
jagt skulle lägga upp lite bilder här, för jossi tyckre det är roligare att läsa då. men tydligen så funkade itne det. så jag måste byta dator och hoppas på att bilderna frånn paint heter jpg där.
byeyeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0