strani amori

men vi läju!?

då är man hemkommen igen. min åretripp har varit riktigt nice! om jag skulle beskriva den lite kort skulle jag säga: vem säger? eller så skulle jag väl kanske säga kanske tyvärr! med lite halv finskbrytning.

jag är lite lätt besviken på mig själv. jag hade ju planerat att vinna skutskjutet, men nu visar det sig att jag kom 102:a.. i motionsklassen för damer. good work loppi!
sen har jag sviktit mig själv. rätt rejält också. fast kan ju inte säga att jag ångrar någonting. men skulle väl kanske behöva tänka snäppet längre någongång!
nu är de kort vecka! de e ju schönt.
avslutar med lite goooa bilder från min weekend i åre
image216image217image218image219
image220image221image222
image223image224image225
image226image227
nu ska jag gå ner till statoil. höres då
SHAKE IT UP!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0