under ytan

tjabba
humöret är inte på topp. jag är trötter, har ont i huvet och är ganska så lessss. min helg har varit lyckad :) om man bortser från att kerstin inte kunde vara med nånting :/
i fredags så va jag först här hemma med angelica, nathalie, jossi och linnéa. sen gick vi ut ett tag. hittade inget roligt. sen pratade nathalie med sebastian och lite senaresatt vi i hans bil, där satt vi i typ två timmar. Kim var med också.
i lördags va jag på innebandy SM med nathalie och sara. sen på kvällen va jag först  hos angelica med linnéa, sara, nathalie och angelica. sen skjutsade sebbe och rikard oss hem till mig. där vi  lämnade lite grejjer. sen gick vi ut och de slutade i misslyckande. vi blev sur och ringde efter skjuts av mamma. sen vid typ 1 så kom max och kim hem till oss. och lite senare kom det några fleer. slutade med lite nattgäster som bestod av: nathalie, angelica, kricka, kim, vejk och max. de va ju nice.
idag har jag varit med kerstin och sen harjag varit ute och gått en promenix med linnéa.
nu ska jag gå coh göra mig klar och sova¨. är as trötttttttttttttttttttt.

      

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0