idag är det söndag

och idag är det angelicas 16årsdag:D stort grattis till dig gumman. hennes dag ska firas nästa helg!
igår kväll blev de tillslut en lugnkvälll ändå.. synd men samtidigt skönt. först va patrik här med oss. sen kom koffa och alex ett tag.
idag har jag varit på birsta med mamma. blev två par byxor och ett halsband. sen har jag inte gjort så mycket mer. plockat dom sista hallonen coh gjort en hallonpaj. den blev inte bara lite god.
imornr är de skola och jag mår så dåligt för de. de är en enda stor pina och jag hatar de !'

jag har upptäckt miin nya älsklingslåt, som jag har spelat sönder nu i 2 dagar. den heter studio 54! jag är helt besatt






JAG VILL BARA TILLBAKS :/ saknar alla och allt hur mycket som helst.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0