bloggstopp?

nono! bara ett litet " miss forgotten " bloggen alltså. inte jag.. eller jag kankse är de lite. jag har varit borta från omvärlden sen i onsdags. har haft sköna men slitiga hemma dagar. och då menar jag inte hårt arbetande utan matthet. sjukhet. huvudet har sprängts och halsen förstörde mina vardagliga intag av allt va de nu innebär. i fredags fick jag iaf besök en liten stund.. sä de va ju lite roligt. sen på kvällen åt jag med mamma på biteline och sen åkte vi ut till birsta. klarade inte av de så länge, men hittade iaf en nyårsklänning och en kofta coh en jacka. klänningen köpte jag idag, koftan hoppas jag att jag får i julklapp och jackan vet jag inte hur jag ska göra med.. jag hatar jackor men jag älskar dom. så på kvällen hyrde vi film och köpte chips och popcorn. såg på " the girl in the park " väldigt bra film, men slutet på alla filmer nu förtiden har börjat gjort mig väldigt besviken. de är  inte som dom gamla happyendings filmerna och alla lever lyckliga i alla sina dagar.. nu är de alltid ett konstigt och dåligt slut som inte är lyckligt men ska verka lyckligt och man försöker fatta men inser att man inte fattade nånting. man vill ju inte gå runt och undra efter man har sett filmen. då ska de ju liksom vara avklarat annars är de ju bara jobbigt och man vill försöka få tag på nån som man kan ringa och höra hur de egentligen va. alltså vad som va meningen och varför men sen kommer man ju på att de inte är verklighet och då blir de ännu jobbigare för då kommer man ju på sen att de inte finns nån mer förklaring eller fortsättning.. dåligt! sen sov jag! idag va mamam coh jag på stan. jag åt en god kyckling och curry macka på 1891 sen kollade vi litegrann utan framgång alls, sen så åkte vi ut till birsta igen. jag köpte klänningen och mamma köpte en as snygg kortskinnjacka. de är ju bra, för den vill hon mer än allt att jag ska låna.
ikväll har jag varit hos jossi med natha angelica cecilia linnéa och sara. sariiisen va där också. men jag va 1 timme sen pågrund av klädval.. så henne hann jag inte träffa :( vi åt en massa godis och pratade. planerade nyår litegranna och bytte julklappar. fast jag byttte ingen för jag ska byta med kerstin eftersom att hon är i norge. miss her.
har nyss varit ute och åkte lite med mamma och jossi . och nu är jag hemma och täönkte se en film eller lägga mig. svårt val.. är as trött och fortfarande inte helt frisk, så kanske ska sova. imorrn ska jag nog bara ta de lugnt hela dan. har inget måste. eller de känns som de. men jag borde inte ha de. och sen kommer philip och pappa hem och då ska vi ha familjemys och se på reines jul eller va den heter och dricka glöggg och sen klä julgranen. tror att jag ska gå i pjamas hela dan. vore bajsskönt.
inga mer news, godnatt
 

Kommentarer
Postat av: kerstin

hahaha ja vet exakt va du ska fååÅÅ!!

2008-12-21 @ 13:17:55
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0