curry

för några dagar sen så ökade mina läsarsiffror hela tiden, nu sjunker dom bara :(
iddag är jag jätte trött och fryser och nästan allting e roligt. specidellt helena med gummibena.
igår satt jag inte uppe sååå länge. men jag pliuggade iaf franska och provet imorse gick lite sisåsär bra. kunde mer än halva iaf. om en stund är de mat. jag funderar på om jag ska äta ute eller på skolan. de beror på maten. hoppas de är äckligt så jag får äta på kina buffen. jag är jättttte sugen
juste! på franskan kom anna-lena med den värsta nyheten man kan höra på en torsdag morgon nnär man är as trött och förväntar sig att få sova nästa dag. då säger hon att vi ska ha franska från 9-11.... på min lediga dag....
hejdå

Kommentarer
Postat av: kerstin

hua de låter jobbigt de där med franskan. sara sa att hon inte tog tillbaka de som hon sa om bilden på dig och mig. den när du sa att jag förstörde din bild och hon sa att de va du som förstörde min:D haha. du kan ringa om duhar trååkigt:D

2008-12-11 @ 10:44:48
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0