from now you are never alone

äntligen, ritkigt äntligen har jag kommit på vad låten jag har letat i en veckas tid heter. Martin Stenmarck - A Million Candles Burning. har hittat en till bra också Daniel Powter - Best Of Me. so sweeeeeeeeeet så jag nästan vill grina

Igår va jag ner på franskan. onödigaste lektionen, bara för att ha den liksom. nära på att börja brinna där. skulle ha 2 timmar, ena halvtimmen fikade vi, sen sjöng vi heliga natt i 1 timme och sen fick vi sluta en halvtimme tidigare. låter de som en erfaren franskalärare? nej de gör de inte..
efter de blev de stan. jag köpte äntligen saras födelsedagaspresent och linnéas! ockås köpte jag en tröja till mig self. 
på kvällen va jag på bio och såg twilight med jossi sariiisen cicci och natha. underbart bra film och kan inte besrkiva han.. Im in love. sen åkte vi hem till mig där vi hade massa filmer, godis, chips och julbak. as gott. så kom också lennan, men sariiisen lämnade oss :( jocke, viktor och lars kom först. men två av dom drog ganska på en gång. senare kom robban linus lukas och oscar. blev lite sömn iaf.
idag så har jag inte gjort nånting alls. och nu ikväl, för första gången på hundra år, är jag hemma, med familjen! sov nyss i 3 timmar och de va as skönt! nu har jag laddat hem lite filmer, så ska se dom och mysa ner mig i min sköna säng med en massa täcken och Bubbsan & Baby. de känns som att de är skola imorrn och de är deju itne:D

snart jul och de ska bli riktigt skönt att få åka ner till hälsingland och träffa släkten. en jul hos mormor är en riktig jul.

HejSvejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0