hitttade ett gammalt roligt inlägg från min andra blogg. NJUT hahhaah:

nu kankse ni kommer tycka att jag är lite äcklig men jag kan inte rå för att de är min humor. de absolut roligaste jag vet. jag ska alltså berätta om ett underbart ögonblick som hände i sommras en kväll när jag och philip skulle sova på våran mardröms semester i Danmark som höll på att splittra familjen och några försvinnanden av familjemedlemmar inträffade några gånger också. men de är inte de som är grejjen. de där är bara bakgrunen. nu kommer händelsen:

jag och philip delade rum och vi skulle gå och lägga oss. vi låg och läste ett tag. sen somnade philip. jag kunde inte somna och visste inte ritkgit vad jag skulle hitta på för något. då kom jag på den rooliga idén. jag drog ner byxorna och satte my ass mot philiips ansikte sen la jag av en fet-brakare. hahahaha. de kan man kalla underbart-uppvaknande. undra hur det kändes för han. det va något som satte sig i hans minne iaf. för igår när vi åkte bil, så började han prata om det. och de lät faktiskt som att ha tyckte det va riktigt kul. det kanske framgick ganska bra i den här texten vart min humor ligger. jag ligger fortfarande på bajs och kiss nivån. måste bara tillägga att efter de där kunde varken han eller jag sova för vi skrattade så mycket. så då kom jag  på en rolig historia som jag berättade som godnattsaga till han. men den får ni höra nån kväll. så ni också somnar gott sen.


jag har snart inte tid för annat än mina tvångstankar. dom håller på att ta över hela mitt liv, hela mig. och dom börjar gå mig på nerverna och det är riktigt nerverande. JAG HATAR DOM!!!!!! det är nog nästan dags att söka upp en psykolog snart innan jag böjrar bli flr konstig. ni ska bara veta hur jobbigt det har varit att skriva det här inlägget. jag har fått gjort många saker mer än ni andra.


Vi ses på mentalsjukhuset!


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHAHAHAHxD

2008-12-02 @ 19:56:26
URL: http://nbtcrew.devote.se
Postat av: sara osman

men usch jossaaaannn!!!

2008-12-03 @ 22:42:09
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0