take it off

idag va de trögt med läsandet ser jag .. folk kankse vaknar till längre in mot natten.  de brukar jag ilallafall. fast iförse j brukaer inte jag vilja läsa bloggar då. nej, då är de mer spännande saker

idag känner jag mig lite roligare, fast ändå inte så rolig. tog ända tills de blev mörkt ute tills jag va klar och på väg ner på stan. gick med jossi och träffade cicci och ela. så satttmed dom mest hela tiden. har nyss ätit middag. tänkte se en film nu. eller så sprarar jag den tills inatt. har laddat hem en som verkar as bra. house bunny heter den.
ikväll ska jag till cicci och se på film med henne och jossi! kankse nea hookar upp också.
imorn ska jag föröska komma upp relativt tidigt för att gå på stan med philip. vi har lite inköp vi måste göra. sen på kvällen åker vi till mromor. ska bli jätte mysigt!
 åhhhhhh, vad jag önskar att vi skulle ut ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmm jag älskar dig !

2008-12-22 @ 19:48:28
URL: http://sararas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0