saaaaaaaad time

min familj åker till vemdalen imorrn och nu vet jag inte vad de är som händer.. jag har en stor klump i halsen och ögonen försöker hålla in tårarna som bara vill rinna ut.. jag är så rädd. så rädd att nåntign ska hända dom.. jag älskar dom, to much. dom är de bästa jag har. jag kan inte säga nånting. nu måste jag sluta skriva om de här för nu börjar jag grina... :'(

ska berätta om en rolig sak istället. idag va mamma och jag på ica och handlade! jag gick där och va i min egna lilla värld. vet inte vad jag tänkte på, antagligen aphövdingar eller något liknande. mamma hade precis stoppat ner en jätte gurka och går mot kassan. då kommer jag och går efter henne. och utan att tänka eller någonting, drar jag upp fetgurkan, tar den som en mikrofon och vänder mig mot en man som står i kön, kollar han i ögonen och sjunger med min gällaste och hesaste röst: I will always love you! sen går jag därifrån. mamma börjar as garva och efter ett tag står hon och jag där och fnittrar som två fulla tonåringar. alla i kön skrattade som höns och hon som stog framför oss försökte hålla sig men tillslut bara rann de tårar för henne. och jag har ingen aning om vad som hände och varför jag gjorde så där. men väldigt roligt  va de iaf

ikväll har jag varit hos cillan och sett på film med henne natha och jocke. vi såg först på fucking åmål. jag gillar den filmen. sen kollade vi på barnen i bullerbyn litegranna sen frösökte vi hitta en film coh sen åkte jag hem och därimellan så kollade vi ut fula/snygga personer i skolkatalogen också. dumma barn eller jocke e inte ett barn. han fyller ju 19 bast snart. blir en riktig stor kille. macho man

nu måste jag grejjja klart med min läslogg. sen ska jag sova för jag är pömmsig. de betuder att man är sexuelllt utmattad
Pusspuss
förresten så finns de blåbär under snön. dom leker bara kurra gömma med oss. och imorrn ska jag och jossi leka med dom för de är mycket godare med hittade än köpta i pajen
Pusspuss
JAG ÄLSKAR MAMMA PAPPA OCH PHILIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: kerstin

mm jag hittade en jätte bra blåbärsgömma:I i'll show u

2008-12-05 @ 02:11:02
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0