ÄNTLIGEN

kommer jag in på min blogg.
nu är ett nationellt prov avklarat. de va inte så hemskt som jag hade föreställt mig och de gick nog ganska bra ändå. förutom att jag va nog lite för djup. skrev bara om hur viktigt de va att vara rädd om varandra och tro på sig själv. haha.
imorrn börjar vi egentligen 20 över 9. som man hadfe längtat till. men efter som de andra provet är imorrn så börjar vi halv 9. :( men har iaf laddat upp med lite godis och en knäckrulle..
idag efter skolan va jag och tränade på ego med jossi. hur skönt som helst. sen solade jag efter. och nu har jag smörjt in mig med buskräm, så nu stinker jag busa. heheh. men jag tycker ändå om den doften för den påminner så mycket om förra året när de bara va typ några dagar kvar till skolavslutningen. jag smörjde alltid in mig med den då, så jag skulle vara brun.
jag har också gjort någonting åt mina naglar nu. och de behövdes verkligen. inte för att resultatet kanske blev så mycket bättre då. de ser mer ut som att jag har höllt på klumpvis med blåbärssoppa som jag nyss åt. de är lila/blått.
en till sak som jag har gjort ikväll är att plugga. så nu kan jag halva provet tills på fredag iallafall.
jag måste berätta en underlig sak som hände häromdagen eller härommorgonen/natten kanske passar bättre. jag hade ju bakat chokladbollar som jag skulle ha på provet i tisdags. men sen vaknade jag kl 6 i tisdags morse och va jättepigg. jag kunde inte sova. så då gick jag upp. tog chokladbollarna och slängde dom i papperskorgen. sen tog jag SO boken och satte mig i sängen och läste om andra världskriget i en kvart. sen somnade jag tydligen om och väcktes klockan 7 och då va jag tröttttt, mer medvetslös. va också ledsen när jag insåg att mina chokladbollar inte gick att äta.  förstår inte riktigt hur de här kan ha gått till. jag är absolut aldrig pigg på mornarna, jag älskar chokladbollar och jag tycker inte om att läsa SO. ett mysterium.
nu måste jag lägga mig och läsa lite svenska. byeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0