come home

Ja, vad kan man säga om min kväll?
Jag Arliz och Carro har varit ute i  - 11 och spanat med inte alltför bra resultat. De jag hade med mig hem, men som ligger kvar i bilen är en röd tullpan!!

Imorgon ska jag upp klockan 10 :/ det kommer inte gå bra. sen ska jag vara ute hela dagen och åka skidor. Kerstin kommer inte förran vid 2, så tills dess får mamma vara mitt sällskap. men de är inte något negativt med det. snarare positivt, för jag tycker om att vara med min mamma.
Sen efter de då ska vi åka till mormor och äta middag. det blir ju jätte mysigt. längtar faktikst lite.
sen kommer jag hem på söndag. då ska jag plugga, och de ska jag verkligen göra!!!

de känns som att de är söndag idag eftersom att i onsdags va de som fredag. Men som tur är, är de ju bara fredag. Eller egentligen är de ju lördag nu.
De är rätt skönt för de känns inte som att de spelar nån roll vad jag gör den här helgen och hela nästa vecka. jag missar liksom ingenting. varför får ni fundera ut själv.

nu har jag inte träffat kerstin på hela veckan nästan. bara en enda gång, och då va de i fem ynka minuter och de känns verkligen konstigt. jag känner mig tom på nått sätt. vi brukar alltid ses typ varje dag. men nu den senaste veckan har de inte blivit så. vi är inte ovänner eller så. de är en annan orsak som ligger bakom det hela. haaahahhaha.. en rätt rolig grejj faktiskt!! men vi har ju iaf pratar med varandra varje dag. vi pratar alltid med varann varje dag. annars skulle de inte gå. de skulle kännas för konstigt.

idag har jag gäspat precis hela dan och gör de fortfarande. jag är så trött. och jag har varit på dåligt humör hela dan också. de är nog fortfarande skulle jag tro. de beror på samma sak som de andra som står några rader upp gör.

nu ska jag gå och lägga mig för som sagt så väntar en tidig morgon på mig.

I want you, soooooo bad......


Kommentarer
Postat av: kerstin

aaw:P jag saknar dig med. men de va ju också att ja ha behövt plugga i veckan. men när du kommer hem så ses vi!? saknar dig bästa du

2008-02-16 @ 12:27:59
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0