då är man hemma igen

efter en natt hos mormor. de va mysigt men nu har man lagt på sig några kilon tror jag. det blir alltid så när man har varit där. men de är ju nästan värt det för det är så gott. och träffa kusen fick jag ju också göra. men imorse tyckte jag inte om han. såklart vid 10. jag fick ett morgonutbrott och fick bort dom till slut. då lyckades jag somna om en timme. sen kommer dom upp med en present till mig coh säger att jag har namnsdag ( jag har tyudligen de också ). sen efter de va de omöjliugt att sova för då kastade dom sig ölver mig, drog av mig mitt täcke, kvävde mig och petade på mig hela tiden. och på allt de här kommer farmor också. jobbig morgon. 

 mats-ove, kusen, mamma, pappa och philip.
 mats-ove, kusen och mamma.
 mormor och hennes 14-års kärlek.
 på baksidan av tavlan satt det ihopplastade pengar.
 bästa kusen.
 och här är jag. maria fick jag tyvärr inte med på nån bild.

idág ville jag vara med kerstin. men jag tror de ligger en förbannelse över oss. vi ska tydligen inte träffas, för vi får alldrig till det.
jag ska ut och äta med familjen sen ska jag väl antagligen plugga eller ut och springa.

jag har så jobbigt med mina tvångstankar just nu. i förrgår kom jag inte upp för trappen. jag va i hallen och skulle gå upp. då va jag tvungen at ta i mobilen och putta till den mot lampan några gånger tills de kändes bra. sen sprang jag halvvägs upp för trappen, då känndes de inte bra. då fick jag springa ner och ta i den igen. och sen halvvägs upp för trappen, sen ner igeen. och så där blev de fyra gånger.
jag måste ta i allt hela tiden och trycka de mot väggar. och de känns i fingrarna om de känns bra eller inte. de största problemet jag har är mobilluckan. för den måste jag alltid dra upp och ner as många gånger innan de känns bra. sen måste jag mosa in mobilen mot en vägg.
knäppt.....haha

nu längtar jag till:
4:e mars - då ska jag och jossi till stockholm
5:e mars - då ska jag och kerstin på neverstore
22:a mars - då ska jag och kerstin till åre
26 april - då ska vi till åre igen
27 juli - då ska jag och kerstin till malta:D

och just de, idag fyller Eric Ljusner år, så GRATTIS på dej!!

byebye.

Kommentarer
Postat av: kerstin

hihi lääänggggggtar som satan, härligt att ha din hemma igen.

2008-02-17 @ 18:42:21
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0