fredag

Gratttis mormor som fyller 65 år idag!! <3<3

idag sov jag ända till halv 1. hur skönt va inte de då.
sen har jag gjort mig lite lunch.
de blev pasta skruvar, köttfärs, riven ost, turkisk yoghurt och soya. as gott!!
snart ska jag ner och träna med jossi sen ikväll så ska jag kanske se på film med pollan och michis. hoppas det blir så, för det var väldigt längesen alla tre träffades.
jag har inte så mycket att skriva nu. men jag lägger upp en lista:

Dagens låt - Last Night (Feat. Keyshia Cole) - Diddy
Dagens dusch - efter träningen
Dagens frisyr - bara utsläppt
Dagens smink - ingenting än så länge
Dagens klädsel - trosor, linne och en stor kofta
Dagens händelse - har inte hänt så mycket än
Dagens planer - träna
Dagens vill ha - same as always
Dagens saknad - same as always
Dagens drog - harpan
Dagens tråkigaste - jag
Dagens finaste - bubbsan
Dagens måste - träna
Dagens dricka - mjölk
Dagens köp - har inte köpt nånting
Dagens kärlek - jag har inte fått nån kärlek idag
Dagens mående - orolig, trött, less och lite glad


Kommentarer
Postat av: kerstin

hihi, hälsa mormor grattis i då :D hihi men sak vi skiia i mon?

2008-02-15 @ 16:33:29
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: jossan

jaaa, vi ska skiia imorrn:D jag är i backen typ vid 11 !!

2008-02-15 @ 17:32:53
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0