jag har försökt och försökt

men inte lyckats kommit in förrnns nu.
min dag har väl varit helt okej, förutom matteprovet som va de svåraste matteprovet jag gjort. slapp iaf franska provet.
ikväll va de backen. de blev inte så mycket åka, men alltid lika kul ändå??
imorrn börjar jag 20 över 9, så passar på att sitta lite extra länge vid min favorit leksak ikväll.

vissa dagar känner man hur fantasinsprödar ut till fingrarna som bara skriver och skriver massa roliga saker. så är de inte ikväll. jag känner mig bara tråkig nu när jag skriver. kanske är bäst jag slutar innan ni tappar intresset helt?!
jag ska göra en liten makeover på mig själv snart. jag ska: göra bruna slingor, pierca naveln och kanske pierca läppen!! några förslag på vad jag ska göra eller inte göra?!?!?!?!
nu ska jag lägga harpan tills jag klarar de, för de är så kul.
pusspusss

Kommentarer
Postat av: linnéa

skulle du inte färga hela håret brunt nyss?

2008-02-21 @ 08:08:22
URL: http://lforsberg.blogg.se
Postat av: jossan

jag vet inte vad jag ska göra än. men jag tror det blir bruna slingor.

2008-02-21 @ 15:02:26
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0