morgon på en söndag efter en lugn lördag

idag är linnéa på ett töntigt hyperglatt humör. och jag känner att de är jag med. man sitter och små ler för sig själv. hon har jätte stor anledning till det!! så kul för henne!!! be happy for linnéa.
vi tänkte att vi skulle vara töntar tillsammans idag. iförsej så är vi alltid det. men  de kanske blir extra mycket, eller lite idag.
hon kommer iaf snart med socker. då ska vi baka kladdkaka och fnizzzaa.

igår va jag och min familj på middag hos en annan familj. de va inte så kul. vi såg " blades of glory ", american pie - beta house, house of wax och tv hela kvälllen!! och åt då såklart. 

i veckan är de nationella prov i svenska och jag är nervös. 
men nu måste jag klä på mig och borsta tänderna för snart kommer den glada tönten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0