oooooh

nu är det slut på den här skolveckan. så nu har jag 5 lediga dagar:d jag räknar då iförsej med dagen imorrn. men de är en friluftsdag och jag ska åka skidor så de är som en ledig dag-. och åka skidor är underbart. jag hoppas vädret också är det.
idag blev en väldigt skön dag. så de är faktiskt 6 dagar utan skola den här veckan. grymt.
ikväll va jag och kerstin i backen. vi va väldigt busiga och jag tycker lite synd om eric som fick stå ut med oss i de tillståndet. äh, jag tror, eller rättare sagt vet att han tycker att vi är väldigt roliga men en aning speciella.
imorrn efter backen tänkte jag träna. de va längesen nu igen. men man hinner ju liksom inte med det så ofta. ska bli ändring!
på lördagkväll ska jag ner till mormor för hon har fyllt år. då får jag träffa älskling'skusén!!!
nu ska jag lägga lite harpan sen lägga mig själv i sängen. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0