do you want a piece of me

bilddagboken funkar inte. jag får panik. vad ska jag nu göra ???
den här dagen har flytit på så bra den kan nästan. skolan va lugn och skön och sen gick vi på stan och fixade allt vi skulle. fast en sak lyckades vi inte med och de va överraskningen. eftersom att inte pappa eller någon annan äldre kille ställde upp på att strippdansa elelr köra ballongdansen för oss imorrn så fick jag gå till turistbyrån och fråga om de fanns några manliga strippor eller dansare att hyra. haha. men hon visste tyvärr ingen. jag ska söka på internet som sista försök. men nu är den redan avslöjdad för jossi soooooo.

nu ska jag försöka installera min nya photoskrivare så jag kan uppdatera lite på min vägg. sen ikväll ska jossi och jag bubbla igen. mysigt:D
längtar tills imorn. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0