hold my arms around you..

linnéa sa ikväll att hon tyckte att jag va en riktigt dålig bloggare nu förtiden. det har sina skäl. jag är inte på humör för att blogga. men nu gör jag det ändå, men räkna inte med ett glatt inlägg.
idag hade jag och kerstin deppdag.. kan säga att dagen verkligen började deppigt. men sen när jag träffade henne på mcdonalds och vi fick oss en varsin hamburgare och några skratt så försvann deppigheten. vi gick på stan och jag köpte min älskade nappp. sen tog vi bussen hem.
ikväll har vi varit i backen. kollat på sara och piipii som tävlade. och jag saknar dig sara, j'ätte mycket!!
min deppighet börjar komma tillbaks. bara inte min kväll/natt blir som igår. det va jobbigt.

förresten så fyller min piipii år imorgon. han fyller hela 14 vintrar. hihii. så måste upp extra tidigt för att sjunga för han. men vad gör man inte för tårta!! och sin älskade lillebror då.
efter skolan ska jag nog träna. känns väldigrt behövligt just nu. men hinner nästan aldrrig.
en sak som aldrig hinns med men som är viktigast är min pluggning. jag har två SO prov i veckan och jag måste plugga men de blir aldrig av. kanske ska sätta mig och göra de nu. sen ska jag se ett OC avsnitt och sova.

mormor är här nu och det är mysigt- fast lite jobbigt för nyss kom hon in och hade med sig sin dagstidning hemifrån där de stog om hur viktig sömn är. men hon har med sig goda kakor och bullar.
men förra sommaren jag va hos mormor åt jag lite för mkt bullar. de händer lätt., så efter det har mina höfter blivit ett stort komplex. ska nog sluta med mormors fika.

hejdå.....

tears are falling down, falling from my eyes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0