IDAG FYLLER PHILIP ÅR-V- GRATTIIIIS

idag känner jag mig faktiskt ganska effektiv. min effektivitet övervinner nästan deppheten. 
dagen började med 2 tårtbitar och sen blev de 1 och en halv chokladboll i skolan också. plus lite saft. dagen började alltså bra. efter skolan tränade jag och jossi. de va verkligen svettigare än vanligt. jag provade dopa mig med en överdos av astmaspray. det slutade med att mina fötter skakade och inte kunde vara stilla. jag kan ju säga att de inte va så effektivit. jag blev ju liksom inte en mer effektiv springare än vad jag redan är. hehe...

nu pluggar jag. har faktiskt läst igenom hela texten en gång. och känner att jag börjar kunna de här lite nu. ska läsa igen och kanske igen. men de tar ju sån tid! det är mycket lättare att plugga när man ska tex jobba i matte boken eller göra några uppgifter istället för att läsa! man läser en sida sen kommer man på sig själv med att ha suttit och tänkt på annat hela tiden. så då får man läsa om. och så blir de hela tiden. det slutar med att man ger up och inte fattar någonting.

idag i skolan såg vi kanske den tråkigaste filmen man kan se. det va en fakta film som handlade om växthusffekten och ozonlagret som va på 1 timme och 33 minuter!! stolarna va inte skön så de slutade med att jag låg under stolarna och sov.

nu tänkte jag läsa igen.... och sen se OC. hann inte med det igår.
imorrn slipper vi HK:n så har lite sovmorgon. våra onsdgar är inte kul!! vi har först HK, sen svenska, engelska, lunch, matte och hälsa. dagen slutar vid 15.00! på kvällen ska jag till backen! va där igår med förresten.
byeeeee

wish you were here..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0