ikväll är jag

en glad prick!
min dag har bestått av att jag klev upp. fick skjuts till skolan av jossi. spelade spel i tre timmar. åt kinabuffé med jossi. gick på stan. jag köpte ett par skor och tre tröjor. sen kom kerstin. då köpte hon en mössa. och sen såg jag på OC hos jossi. sen åt jag mat. sen åkte jag till backen och skruvade och stog i kö. sen va jag tränade. sen satt och stog jag mest bara. sen duschade jag. många sen där.

imorrn börjar alla vanliga lektioner i skolan. jobbiiiiiiigt. jag vill verkligen inte gå i skolan nu. tycker inte om min klass. tur för mig att jossi och linnéa går där. hur skulle de annars se ut????
efter skolan tänkte jag träna, för de har jag längtat efter. sen ska jag och kerstin till backen och försöka " jibba  ". mina skidor jag ville ha fanns inte i sverige. och om jag ska beställa dom fråån utlandet kommer de ta väldigt lång tid, så jag får helt enkelt hitta ett par andra. jag kanske härmar piipii.

just nu sitter jag och drömmer mig bort. jag drömmer om att de ska vara helg NU!. min helg blir nog rätt skoj. på lördag ska vi fira jossi och på fredag ska jag och jossi bubbla va de tänkt då. 

mamma har satt en regel att jag ska ligga kl 23.00 senast. om jag ska hinna de måste jag sluta skriva nu för de är bara 4 minuter kvar.
jag hatar att gå och lägga mig på vardagar, för då vet man att nästa dag man vaknar är de tidiigt. oftast halv 7 och man sk a upp tilll skolan. jag orkar bara inte :(.

jag ska avsluta med några gamla godingar på mig sen förr i tiden´:




haha godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0