it was so easy that night

idag skulle jossi och jag träna efter skolan. vi gick ner och jag hade längtat typ hela dagen. sen där nere kommer vi på att ingen hade en hårsnodd. så då blev de inte alls någon träning nästan. eller jossi körde lite styrka. vi ville ju inte ha håret i ögonen. plus att vi hade viktigare för oss just då.
sen va jag barnvakt., jag behövde inte torka bajs och jag kom hem efter 2 och en halvtimme med 15o kr, en film och en teckning i handen! rätt bra ändå va? :D

jag måste erkänna en sak .... mina tånaglar är 2 dubbelt så lång som mina fingernaglar. ( om inte mer ). jag är äcklig!!
sen va deinte så mkt m er tror jag. förutom att jag inte orkar gå upp imorrn. och kerstin behöver inte gå upp för hon är ledig. :(:(:(:( stackars mig skatten och lyckos katten. ( skatten är jag och katten är kerstin ).

en bild på söta jag:

hejdå

Kommentarer
Postat av: katten

vill skiiiiia skatt

2008-01-23 @ 21:44:35
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0